کد مطلب:300630 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:224

آلوده کردن محیط


به هنگامی كه برنامه ریزی آموزش و پرورش زیر نظر دشمن باشد پیداست كه او چه طرحی را اجرا و پیاده می كند. زمانی كه شریان حیات جامعه به دست خصم افتد او می داند كه چگونه و از چه راهی آن را قطع نماید.

آن روز كه قرار شد در جامعه ما مدرسه ای و تربیتی به صورتی رسمی باشد باید دید چه كسانی شروع به برنامه ریزی كردند؟ كپیه و كلیشه آن را از كجا آوردند؟ چه كسانی به عنوان مستشار و كارشناس آن استخدام و سرگرم به كار شدند؟ چه افرادی از آنها حمایت كردند؟ و بالاخره چه كسانی در این راه به سكوت پرداختند؟

خصم برای آلوده كردن همه جوامع اسلامی دست به كار شد. حتی در مصر نیز دنلوپ، فارغ التحصیل دانشكده الهیات و تحصیل


كرده آكسفورد آمد و برنامه ریزی كرد. در سوریه و لبنان هم فرانسوی ها، آمریكائی ها و... این یك طرح استعمار كلی بود كه اثر آن را هم لااقل پس از دو جنگ بین الملل در كشور خود و دیگران دیده ایم. و اینك نیز شاهد پایان درامیم.

دشمن برای رسیدن به هدف خود همه چیز را در مملكت ما وارد كرد: مد، رقص، افیون، هروئین، فیلم، فحشاء، مسكرات، كتابهای مخدر و مسكر!! مجله و... و نیز همه وسایل ارتباط جمعی را زیر نظر گرفت، رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجله، پوستر و... و برای همه زمینه های آلوده كننده برنامه ریزی كرد: از ساختن كاخ جوانان، استخرهای مختلط، برنامه های آشنایی، تریاها و...

و پیداست كه ما، در برابر این سیل بنیان كن چه عكس العملی داشتیم. لااقل آن قدر قدرت نداشتیم كه درب دروازه را ببندیم و از ورود این كالاهای خوش زرق و برق جلوگیری به عمل آوریم. نتیجه آن شد كه می بینیم و حتی شاید سالهای سال هم باید ببنیم. مگر زدودن گندهای فرهنگی به آسانی امكان پذیر و كار یك روزه و دو روزه است؟